Vähem vaeva, rohkem inimkontakti
Vaadakem, kuidas üks Šveitsi neeruravikeskus säästab andmehalduse pealt aega ja tagab klientide, tervishoiutöötajate ja juhatuse rahulolu
Dialüüsi puhul on aeg oluline faktor. See mängib rolli eduka ravi ja patsiendi heaolu puhul ning on oluline raviprotsessi ja majandusliku efektiivsuse seisukohast. Kahjuks kaasneb aja küsimusega tihtipeale huvide konflikt. Patsiendid soovivad individuaalset lähenemist, mis jätab aega õdede ja arstidega vestlemiseks. Ning tervishoiutöötajad mõistavad, et paranemine oleneb rohkemast, kui ainult meditsiinilistest protseduuridest. Teist küljest on aga aega alati liiga vähe. Ning muidugi on aeg raha. Neeruravikeskused, nagu ka kõik teised raviasutused, peavad kulud ja tulud tasakaalus hoidma. Nad peavad õppima aega efektiivselt, aga samas ka inimlikult haldama. Üks Šveitsi neeruravikeskus on sellele väljakutsele vastuastumiseks otsustanud midagi uut proovida. Nad seletavad, kuidas nad aega haldavad, et rahul oleksid nii patsiendid, tervishoiutöötajad kui keskuse juhatus. Vaadake, mida teeb päeva jooksul Cecile Tartron, kes on õde Genfis asuvas keskuses MV SANTE Dialyse. Pange tähele, kuidas ta kasutab nutikaid tehnoloogialahendusi, nagu Nexadia, mis lasevad tal keskenduda kõige olulisemale aspektile – inimkontaktile.